09 Aralık Beni Affet 451.Bölüm Özeti 2013 17:01 07/02/2014

09 Aralık Beni Affet 451.Bölüm Özeti 2013 yazısı Televizyon kategorisinde 09.12.2013 pazartesi Beni Affet 09 Aralık özeti , beni affet 1 bölüm , beni affet 173 bölüm , beni affet 183 bölüm , beni affet 185 bölüm , beni affet 195 bölüm , beni affet 279 bölüm , beni affet 289 bölüm , Beni Affet 451. bölüm özeti izle , Beni Affet 9 aralık 2013 tekrarı , Beni Affet 9 aralık izle Sevilen dizilerden birisi olan beni affet 451.bölüm ile 09 aralık 2013 günü cuma yani ekranlarınızda.Bakalım cesur bu bölümde neler yapacak.Bahara bu bölümde başına bir şeyler , beni affet son bölüm , beni affet son bölüm fragmanı , boş durmayan Eylül , Eylül’ün Kozan şirketi üzerinde oynadığı ihale oyunu bozmuş , gizliden gizliye Yıldız’ın hayatına Bora’yı sokmakla uğraşır. Ancak Bora’nın gerçek yüzüne tanık olacak bir isim vardır. , güya Zühre’ye yardım eder gibi görünüp , ihaleyi Kozan şirketi kazanmıştır. Cüneyt , kardeşine ve Bahar’a destek olurken , komadaki Musa’nın uyanıp gerçeği söylemesini beklerken , mahkemede hakim karşısındadır. Karısını kurtaracağına söz veren Kemal , tüm aile Bahar’ın yanındadır. Kemal’den gelecek iyi haberler Bahar’ın suçsuz olduğu kanıtlanacak mıdır? Feride etiketleri ile yayınlanmıştır.
09.12.2013 pazartesi Beni Affet 09 Aralık özeti,Beni Affet 451. bölüm özeti izle,Beni Affet 9 aralık 2013 tekrarı,Beni Affet son bölüm ,Beni…
daha fazla bilgi için burayı ziyaret edebilirsiniz.

Leave a Reply

